Mare of Easttown
Mare Sheehan, an office police investigator in a small Pennsylvania town, investigates a brutal murder as she tries to keep her life from falling apart.
Miss Lady Hawk Herself
As her life crumbles around her, Mare Sheehan, a small-town Pennsylvania detective, investigates a local murder.
Fathers
Mare visits a grisly murder scene before informing the victim's enraged father. As a video from the night of the crime surfaces, Mare questions suspects in the case and gives an icy welcome to county Detective Colin Zabel, called in to assist.
As Mare and Colin parse new physical evidence, phone records lead to an unlikely suspect; after lashing out at Helen about a possible custody fight over Drew, Mare receives some unprompted advice from Richard on how to move forward with Carrie.
With Mare forced to take a backseat on the case, Colin presses a local priest about the vague circumstances that prompted his transfer to the parish; an anonymous call gives Dawn hope that Katie might still be alive.