Matildas: The World at Our Feet
Follows Australian soccer team the Matildas as they prepare for the FIFA Women's World Cup 2023, sharing the struggles and sacrifices they've had to make along the way.
The Matildas are out for revenge against Sweden, world number two, the team that narrowly knocked them out of the 2020 Olympics. It will be their second meeting with them post their semi-final defeat in Japan.