Metallic Rouge
Humans coexist with androids called Neans; a group called "the Immortal Nine" rebels against society; a Nean named Rouge Redstar and investigator Naomi Orthmann go to Mars to hunt the rebels.
A murder occurs on the ship carrying Rouge and Naomi; the killer is captured by a surveillance camera, but another camera shows the same person elsewhere at the same time; another murder occurs, and the killer on camera looks like Naomi.