Million Dollar Listing New York
A showcase of the most luxurious properties in New York and the agents who sell them. Featured agents include Fredrik Eklund and Ryan Serhant.
Ryan takes up a friend as a client; there are concerns that Michael may not have the adequate experience to take on the best brokers in the market; Fredrik scores a listing in a building with one of the highest environmental ratings globally.
Fredrik lines up a private showing; Michael lands a listing with Fredrik's current client; Ryan represents a buyer with a unique pet.
Michael and Fredrik have a lunch meeting to sort out their problems; Ryan becomes a marriage counsellor for his new clients.