Jill and Allyson go to the detox centre; Mario and Avery help Ramona choose an appropriate outfit for a fashion show; LuAnn's daughter competes in the Hamptons Classic; Bethenny meets with fashion designer Ginny Hilfiger.
Jill, Bethenny, Alex and LuAnn go to a swanky New York restaurant. Bethenny is annoyed with what she perceives as Alex's pretentious behaviour.
Alex and Simon get dressed up for opening night at the opera. Jill and Bobby go out to dinner with Bethenny and Jason.