Real Housewives Ultimate Girls Trip
Bravo universes collide as several iconic women from "The Real Housewives" franchise come together for the ultimate girls' trips to beautiful holiday destinations.
The highly anticipated trip to Turks and Caicos kicks off with shots fired on a private jet, a hunky blast from the past and one Housewife finding herself on an island.
Day two starts with an afternoon on a luxury catamaran, but a fun day on the ocean quickly goes south when Ramona's selfish side comes out; during the infamous Bailey-Q, Cynthia is taken aback by the ladies' reactions to her shady game.
The ladies start to let their guards down as they take in the breathtaking sights of Turks and Caicos; Kenya gets a triggering message that sends her into a spiral; Melissa begins her high school sleepover-inspired game night at the villa.
A fabulous yacht day turns into a boat ride from hell. Cynthia checks the ladies and Ramona's choice of words upset Kenya. Teresa hopes her home cooking can bring everyone together.
The ladies head to the beach for some fun in the sun, but Cynthia is left in Kenya's shade when Melissa spills a secret; Ramona co-hosts a dinner at John's house, where she hopes sparks will fly.