Three wingsuit pilots are challenged to explore the boundaries of human flight by completing ten unique and creative aerial stunts within 30 days in Chamonix, France.
Target Smash
In the second episode, Sam Hardy and Nathan Jones take on Target Smash, attempting to hit a Styrofoam dartboard whilst they fly at over 250km/h.
Sam and Nate fulfil a childhood dream: playing with fireworks. The pair plan to attach rockets to their wingsuits before treating Chamonix to a light show.
Episode four sees Sam and Nate go back to the basics of base jumping. Chamonix is famed for its cable cars, providing easy access to the best jump spots.
In the fifth episode, Sam and Nate celebrate the halfway point of their mission by tackling their most creative task to date: aerial artwork.
Episode 6 sees Sam and Nate take inspiration from skiers and snowboarders to create perhaps the most dangerous and spectacular task to date: slalom.