The Best Heart Attack of My Life
A ghostwriter's life-threatening heart attack in a foreign country forces him to rely on strangers for help; this unexpected crisis becomes a transformative experience, reshaping his perspective and impacting those around him.
Ariel is trying to save his marriage, but his wife Isabel doesn't seem to be on the same page; David, Ariel's boss, assigns him to write Augusto Briganti's biography; at Briganti's insistence, Ariel attends a flamenco performance.
Javier and Alejandra decide to face their problems and take on a new challenge together.
Concha dreams of becoming a flamenco dancer; she must overcome some challenges to do so.