The Crunchyroll Anime Awards
Welcome to the Crunchyroll Anime Awards! Every year, we recognize the best of anime with millions of fans from around the world. Based on votes from the public and a panel of judges, we unveil the results across categories to celebrate series, characters, music, talent, production and more. Stay up to date with the Anime Awards at theanimeawards.com.