The Day of the Jackal
The Jackal is an elusive assassin who makes his living carrying out hits for the highest fee. He soon meets his match in a tenacious British intelligence officer who tracks him down in a thrilling cat-and-mouse chase across Europe.
When an elite assassin carries out a kill, it catches the attention of an intelligence officer, who starts to hunt him down.
Armed with the knowledge of his wayward client's identity, the Jackal tracks him down in Munich, determined to settle the score.
His vengeance fulfilled, the Jackal flees Munich and tries to quell Nuria's suspicions. Bianca follows a new lead in her hunt.
The Jackal visits Norman with a special commission...but with Bianca also tracking Norman down, she is starting to close in on him.
Following a shootout with Bianca, the Jackal must escape his captors and regroup ahead of his next hit.