The Ferragnez: Sanremo Special
3,2,1... it’s showtime! Chiara is ready for her first time as a co-host for the televised Sanremo Festival and talks about her lengthy preparation for gracing such an important stage. Fedez also lands in Sanremo with his podcast and performs live. A kiss upsets the couple’s equilibrium; they face their past and future.