The History of Food
Go back in time to our earliest hunter-gatherer beginnings all the way to the future of seed storage and food production.
Industrialized and processed food has dominated the last century. Now, the question is, what's next? We go around the world to meet pioneers in urban farming, veganism, and insect protein production to find out what will be the future of food.