The Narrow Road to the Deep North
Dorrigo and Amy's romance comes to an abrupt halt when he's deployed to war. As a prisoner of war, Dorrigo is forced to witness unspeakable atrocities.
Dorrigo returns from war and tries to get on with his life without Amy and many of his friends he lost to the POW camp.