The Real Housewives of Johannesburg
"The Real Housewives of Johannesburg" gives viewers an inside look into the drama-filled lives of six wealthy and glamorous Johannesburg women as they jockey for power and prestige within the exclusive social scene of South Africa's rich and famous.
The Real Private Jet
Christall feels under intense pressure to deliver on her promise as a trip to Botswana fast approaches.
At the dinner table, Evodia is on the receiving end of a shocking revelation; Christall debuts her music career.
The ladies say goodbye to Lendy before her upcoming trip; Brinnette attends a fitness class; Mercy may hold the key to resolve things.
Naledi invites the ladies to a yoga class; Mercy confronts Lerika about her questionable friendship with Naledi.
The ladies take a trip to Soweto; Mercy surprises her mother; nothing goes right at the fashion show.