The Yokai Next to Me
Seeing Buchio enjoying a happy life with his family makes Yuri remember her tumultuous past with her own family, leaving her angry and irritable; Then she finds herself caught up in an unbelievable incident.
After returning from the parallel world, Yuri is finally ready to stop living in the past; to set herself free, she sets off to visit the family home she left behind many years ago under the crushing weight of pride and tradition.