Today's Menu for the Emiya Family
Salmon, Mushroom and Butter Baked in Foil
While walking down a shopping district and thinking about the menu for the night, Shirou comes across Lancer, who works at a fish market.
On Girls' Day, Shirou and the team invite Illyasviel to the Emiya residence so she can get a taste of Japanese culture.
Shirou is asked to help out with some deliveries while working his part-time job at Copenhagen, a liquor store.
The rainy weather makes Shirou recall a time from his childhood when a cooking show inspired him to try making hamburg steak.