Puddles
Puddles
An adventurous young boy discovers that puddles can be portals to a fantastical world, but struggles to get his sister’s attention away from her phone to see the magic in the world around her.
Exchange Student
Life is hard enough for an exchange student at a new school, but as the only earthling at a school for aliens, the central character in this fanciful story is the ultimate outsider and must prove her worth to be accepted by her unusual new classmates.
This clever bit of balderdash lifts the lid on an original tale about a hijacked hairpiece, a gang of larcenous leprechauns, and a budding romance.
An awkward 12-year-old boy named Ollie experiences “bubble trouble” when his true feelings for a girl are embarrassingly revealed in the form of a physical thought bubble.
A story centered around the true meaning of creating a home and the life that it holds inside its walls.
During a thunderstorm, a young boy's effort to capture lightning in a glass bottle as part of a science fair project succeeds beyond his wildest expectations, but is shocked when he discovers the consequences of this unnatural feat.