El Apóstol, el caso de la Iglesia de La Luz del Mundo
Enjoy the complete series on VIX. While Naasón Joaquín García, proclaimed the Apostle of Jesus Christ, faces trial in California for the crimes of child abuse, child pornography and organized crime, a group of survivors is raising their voices to demand justice.