Hasta Que la Vida Nos Separe
Katia and Justine fall in love. Despite the fear of commitment and the gaze of others, they decide to have a child, leaving it to chance to decide who will carry it. But as Katia becomes pregnant, Justine suddenly leaves her. 12 years later, Justine has returned to a settled life and Katia, who has kept the child, learns that she is doomed. Forced to urgently find a guardian for her daughter, she turns to her only option: her brother William, a cynical and disillusioned writer.