ESPN F360 Chile
A top-notch news team providing analysis on all the latest in Chilean and world soccer. In-depth analysis and debate by our panel of experts.
A great team made up of Francisco Sagredo, Mauricio Pinilla, Cristián Caamaño, José Luis Villanueva, and Sebastián Esnaola analyze all the news about the UEFA Champions League, the major European leagues, CONMEBOL Libertadores, and Chilean football. They discuss everything to do with soccer, with in-depth analysis and debate from a panel of experts, bringing you up to date with the best of the beautiful game.