Arctic Friends: Shorts Collection 10
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 10 includes 4 amazing episodes: The broken motorsled, Run Swifty run, The fox in the box, The blue rose. The broken motorsled: While delivering packages, Swifty runs into Jade. When he figures out how to get her attention, he tricks her and sets up a picnic. Run, swifty, run: Like every other morning, Swifty barely manages to wake up. He desperately tries to get to work on time, but he has a series of setbacks. The fox in the box: Swifty falls into a package, which is about to be delivered to Jade. PB doesn't realize and seals him inside. What would happen if the Puffins stole the package? The blue rose: Paff and Puff go in search of a blue rose to complete Otto's collection. They sneak inside the ABDS to steal the flower, but first they need to get rid of PB.