Arctic Friends: Shorts Collection 34
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 34 includes 4 amazing episodes: The alpine rose, A lucky day, The mysterious adventurer, The unlucky sledge. The alpine rose: Swifty sets out to scale a sheer ice wall in order to recover a flower that he wants to give to Jade, but it proves to be an arduous task. Below him, a goat with a strange red gemstone is hounded by a jinx. A lucky day: Swifty, Jade and PB chance upon a small amusement park of sorts that Wilfred has set up. Jade finds a gorgeous green gem that brings her incredible good luck, but Swifty will have nothing to do with it! The mysterious adventurer: Swifty and PB rescue a mysterious adventurer that they find sprawled unconscious. This newcomer, Indiana Goat, is over-the-top, melodramatic and thoroughly unmanageable. Before long, he plunges the ABDS into chaos. The unlucky sledge: Swifty and PB are having fun riding their sleds. The two buddies chance upon the jinxed goat, who, on account of the red gemstone is unable to make it to the bottom of the descent.