Arctic Friends: Shorts Collection 38
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 38 includes 4 amazing episodes: The evil Idol, Otthanos, Idol's last act, The Witch Goat The evil idol: Accompanied by Swifty, PB and Jade, Indiana Goat gets both gems back. But when he's about to reassemble the Idol, he's stopped by Anuk. Otthanos: Otto takes possession of the Golden Idol and is possessed by its power, whereupon he turns into a Super-Walrus. Will Swifty and the others manage to stop him? Idol's last act: The Idol recomposes and is found by three young hares that use its power to create a series of strange cataclysms. The witch goat: Swifty chances upon a Witch-Goat, who, that night, ashamed of her takes on the likeness of Amelia Goat hoping in this manner to win over the Shaman Anuk.