Billy Graham: An Extraordinary Journey
Billy Graham: An Extraordinary Journey takes a deep and personal look at the historical Billy Graham - the man, the mission and the message. Featuring interviews with well-known and trusted personalities, the film focuses on the journey of one man sharing one message.