Hyperdimension Neptunia the Animation: Nep-Nep Festival
In a world known as Gamindustri, four Goddesses and their sisters use the power of Shares to rule over their respective nations – the Goddess Neptune of Planeptune, Noire of Lastation, Blanc of Lowee, and Vert of Leanbox. Neptune takes the lead and preps for Planeptune's Cosplay Party! But by the end of her preparation, she's completely womped!