Norman: The Moderate Rise And Tragic Fall Of A New York Fixer
Norman Oppenheimer, is a financial schemer living in New York City, tries to be everyone's friend. He is welcomed into the inner circle of old pal and Israel's new prime minister, Micha Eshel, but finds himself in over his head.