Scorpions - Moment Of Glory
Produced in their home country with prestigious Berliner Phiharmoniker, the Scorpions show some real class as they perform in front of a huge and 'heavy' audience., A plethora of their classic rock titles are featured in this unique concert format from the high - octane 'Hurricane 2000' and 'Big City Nights' to the anthemic 'Winds of Change'.