Selena: The Last Concert
Selena The Last Concert is a performance mainly of her album Amor Prohibido consisting of 13 tracks. This is Selena’s last live concert in the legendary and magnificent Astrodome in Houston, Texas. Selena’s Last Concert was featured in the film that launched Jennifer Lopez’s career, it also immortalized the now-famous purple jumpsuit worn by Selena. All of Selena’s most successful recordings are included in this performance, such as “Como la Flor,” “La Carcacha,” “El Chico del Apartamento 512,” among others.