Sorry to Bother You
Expect the unexpected in hip-hop artist Boots Riley’s directorial debut, Sorry to Bother You an outrageously surreal look at capitalism, corporate greed, and fractured workplace dynamics. In an alternate present-day version of Oakland, California, struggling telemarketer Cassius Green (Lakeith Stanfield) discovers a magical key to professional success, which propels him into a macabre universe.