The Canton Spirituals: Living the Dream: Live in Washington, D.C.
Pioneering gospel group The Canton Spirituals won several awards for Living The Dream: Live In Washington D.C., including two Stellar Awards in 1997. Enjoy the best praise and worship songs from one of the most powerful gospel groups of all time!