The Rolling Stones - From The Vault: Roundhay Park Leeds 1982
Continuing the very successful "From The Vault" series of classic, previously unreleased Rolling Stones live shows this release is taken from their performance at Roundhay Park in Leeds, England on 25 July 1982. This show was the last concert on their 1982 European Tour in support of 1981's acclaimed "Tattoo You" album which would be their last live tour for seven years.