Whisky Romeo Zulu
The film tells the story of the LAPA Boeing 737 accident on 31 August 1999, after hitting an embankment in central Buenos Aires, killing 67 people. Directed by a former pilot of the same company, this film reveals a complex web of complicity between the Air Force and the company to circumvent security protocol in order to boost financial gain from flight operations.