Sezon 1, odc. 3: Anonimowy informator podsuwa Cullenowi wskazówkę, że witryna 8chan może mieć powiązania z kręgiem najbliższych współpracowników Trumpa. Dawni sojusznicy zaczynają ze sobą zaciekle rywalizować.