Sezon 4, odc. 12: James Hoffman, utalentowany uczeń, zaginął w 2005 roku. Kiedy jego siostra pokazuje Rush i Valensowi nagranie wideo pokazujące brutalne pobicie Jamesa, detektywi wracają do sprawy.