Dale Talde vs. Tiffani Faison
T1 E6: Dale challenges Tiffani to prepare dim sum which is not her strength; Tiffany counters with an American canapé and classic cocktail contest; guest judges Rob Zombie, Scott Ian and Gary Holt.