Red Carpet Survival Episode 2
T1, E2: The second team, composed of Awed, Ginevra Fenyes and Pierluca Mariti, must escort a VIP along the red carpet; will they succeed in getting past dancing dinosaurs, giant balls and pesky haters?; the first team observe their rivals.