Inside Jokes How Are Things in L.A.?
T1, E1: Unknown Los Angeles stand-up comics get ready to compete in final auditions for the prestigious and career-making Just for Laughs comedy festival in Montreal; Daphnique Springs confidently prepares, while MK Paulsen tries to find his comedic voice.