Nicole "Snooki" Polizzi, Monica Potter & Tom Arnold
T1, E2: Snooki has an emotional connection with her beloved late uncle; Tyler delivers a life-altering message to Monica Potter from her deceased father; Tom Arnold finds resolution and closure.