Smoke, Mirrors and Foggy Diamonds
T12 E1: Teresa throws a kickoff to the summer party that instantly becomes drama filled when an unsettling video leaks about Luis; Margaret later finds herself revealing a shocking secret about Jennifer to the ladies.