Lola
In Nantes, a bored young man named Roland is letting life pass him by when he has a chance meeting with a woman he knew in his teens. Lola, now a cabaret dancer, is also the devoted single mother of a young son, and she harbors the hope that his father, who deserted her during pregnancy, will return. Roland falls in love with Lola, and this gives sudden purpose to his life. But how does Lola feel about Roland?