The Real Housewives of Potomac
Just up the river from our nation’s capital lies a hidden gem - Potomac, Maryland. Its rolling hills, gated mansions, sophisticated prep schools, and exclusive country clubs all serve to keep the area invitation-only.
Mind Your Manners
Gizelle's lack of good manners puts her at odds with Karen, grand dame of high society in Potomac, Md.; Katie tries to spur her boyfriend to ask her to marry him; Robyn must decide if she wants to rekindle her relationship with her ex-husband.
Karen and Charrisse question Gizelle's reputation; Katie taps into her Jewish roots for the twins' naming ceremony; things become unpredictable when the women meet boisterous beauty queen Ashley Darby, who hopes to be able to join their circle.
In Washington, D.C., Katie socializes to attract attention to her family's charitable foundation; Robyn faces a choice that threatens her unconventional relationship with ex-husband Juan; Ashley hosts a whiskey-tasting event in downtown D.C.
Katie renovates the house behind Andrew's back; Charrisse tells her friends the shocking truth about her 18-year marriage; Karen learns how to fly a plane; Ashley gossips online, incurring the wrath of her close-knit community.
Karen hosts a couples' soirée aboard a yacht; Gizelle's newest suitor scores an invitation to the party; Katie finds herself in hot water; Robyn is shocked by the news that Charrisse's marriage has reached a point of no return.