Noviembre
Amid the chaos of the 1985 Palace of Justice siege, a group of guerrilla fighters, judges, and civilians find themselves trapped in a bathroom as hell breaks loose around them. For over 27 hours, the forced confinement strips each person down to their core: fear, conviction, contradiction… and the desperate will to survive. Outside, tanks and fire. Inside, words become weapons.