Drag Race Mexico
The first design challenge involves creating the quinceañera look using 15th birthday party materials.
The mini-challenge answers the question "Who can swallow the most?" The maxi-challenge will reveal who acts best in an ad and the runway will include 10 María Félixes.
The Rusical comes to Drag Race; it's a musical number that combines pop, ballads and ranchero based on the reality show "Acapulco Shore."
The Snatch Game is here and the girls have to imitate a celebrity in a game of charades hosted by Lolita Banana.