Violetta: Favorite Moments
Violetta is a lonely but exceptionally talented teenager who returns to her hometown of Buenos Aires after living in Europe for many years. Back home, she finds out about Studio 21, a space where kids can express themselves freely through arts and music, and she will become a frequent visitor there. However, she’ll have to hide this routine from her father, who fears that his daughter will follow in the footsteps of her late mother, a famous singer of musicals. In her new life, she will find true friends and discover love, her calling, and her passion for music all while shaping and confronting the awesome and exciting experience of growing up.