S1, E3: The investigation brings to light the dark side of Fran’s life: he had established contact with some mysterious person in Holland, and he had an affair with an unknown lover. Did Fran die because he was involved in some shady business? Or was it a crime of passion? Both Candela and Díaz make progress in their respective investigations, carried out independently. Díaz believes Fran used his contacts from the milieu of a dangerous drug smuggler. And Candela makes an uncomfortable discovery – Fran’s mysterious lover is someone very close to her.