Ares
In a near future, the world order has changed. With ten million unemployed, France is now a poor country. The population totters between revolt and resignation, and finds an outlet in ultra-violent televised combats in which participants are legally doped and no holds are barred. Reda, aka Ares, is a former combatant who ekes out a living as an enforcer for the police. Everything changes when his sister is arrested and he has to do his utmost to save her and her daughters.