Plumbum
Plumbum, or The Dangerous Game is a 1987 Soviet coming-of-age drama film directed by Vadim Abdrashitov. The film was entered into the main competition at the 44th edition of the Venice Film Festival, where it received the President of the Italian Senate's Gold Medal.