S1 A1: Don Toliver berättar om sin resa från lokala open mics till några av musikvärldens största scener. Det är en berättelse om hederligt hårt arbete och smarta instinkter kombinerat med ren talang och ett unikt sound – ett sound som somliga tror kommer att definiera Houstons hiphopscen i många år framöver.