1 Corinthians 3:13
S1 A10: I den chockerande seriefinalen upptäcker familjen Monreaux en explosiv hemlighet som hotar att förstöra dem. Medan Mark och Rose är redo att ta ett seriöst nästa steg i sitt förhållande, känner Margaret sig tvungen att ingripa och skydda Rose.