S1, A4: Del 4 av 10: 100 percent not guilty. Johnnie Cochrans energi förvandlar fallet. En jury väljs ut och försvaret tar hjälp av experter som forskat kring jury-sammansättningar med ett överraskande resultat. Samtidigt ger Nicoles väninna ut en avslöjande bok som komplicerar rättegången. I rollerna: John Travolta, Cuba Gooding Jr, Sarah Paulson, David Schwimmer med flera.